Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

5 Oct 2012

Becoming shaklee's family

::Assalamualaikum::

Entah bagaimana saya secara tidak sengaja telah terjebak dengan supplement  shaklee. Semuanya bermula apabila my colleagues sibuk mencari supplement. Yela kami wanita bekerjaya sibuk di pejabat dan karenah pelajar dari 8.00pagi hingga 5.00ptg. Kalau ada kerja stay-back lagi. Balik rmh smua dah keletihan nak uruskan rumah, keluarga dan seangkatannya.

Maka bermula la sesi men "google". Rupa2nya supplement shaklee sedang hangat diperkatakan. A few of my colleagues buy trial set at first. So merekala testimoni terdekat utk sy. 

You know what, make it the story short i pun terjebak dan jadi ahli secara tidak sengaja end of september 2012. Next entry i akan cerita apa yang membuatkan i terpikat dengan shaklee. Ats ilham dan petunjuk Allah s.w.t entah knape bigitu mudah i agreed to become a member under my mentor fai dan tekad utk serius dalam bidang ini. 

Why not i take advantage sambil i makan, at the same time as a distributor and more important i can help people out there share the benefits of shaklee's product.

Live for life. For now on words i am your Independent Distributor Shaklee.
:: ID 852746 ::

Hubungi saya
012 649 3489
hanasy8@gmail.com 


No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno