Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

29 Sept 2013

Menjana Pendapatan Tambahan

1. Apakah yang perlu anda lakukan?
  1. Daftar sebagai ahli dengan yuran sebanyak RM75 @
  2. Membuat pembelian dengan 200uv = RM650 @
  3. Membeli 3 kotak collagen @
  4. Pembelian 2 botol Vivix
Jika anda memilih cara 2,3 dan 4 , anda akan mendapat keahlian secara percuma. jadi tak perlu lagi bayar rm65. Dan yang paling best pada 15hb berikutnya bonus akan dibayar oleh shaklee melalui akaun atau pun cek sebanyak RM25++

2. Bila dah register andakan dipelawa ke group support kami selaku pengguna. Group ini bertindak sebagai service after sales dimana jika anda terdapat sebarang permasalah boleh dibincangkan bersama ahli yang lain.

3. Jika anda serius untuk berbisnes, anda akan dipelawa ke group Infinite Limits. Di sini anda akan di coaching oleh mereka yang lebih berpengalaman. Di sini kita di ajar untuk tidak mengejar duit semata-mata.

4. Jika anda mendaftar dibawah saya, kita berada di bawah pimpinan Master Shareeza Hashim aka MamaFaiz @ Kak Cery dalam Group Jutawan. Di mana Group Jutawan adalah penyumbang utama penjualan Shaklee di Malaysia.

5. Anda berfikir lagi?? Jangan risau bisnes ini tidak memerlukan anda untuk hadir meeting pada waktu malam, tidak perlu membuat loan berpuluh ribu sekadar  modal rm75, tidak perlu travel jauh-jauh, bisnes boleh dilaksanakan 100% secara online. Yang paling penting dunia dapat, akhirat tidak dilupakan.

Ayuh sertai kami sekarang...

Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Whatsapp: 012 649 3489
https://www.facebook.com/bazarhanania


No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno