Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

13 Oct 2012

GLA

GLA really works on me...





Saya antara wanita yang mengalami kitaran haid yang tidak normal..
Memang sejak remaja lagi kitaran haid mmg begitu dan bila dah kahwin perkara ini masih berlarutan.

Bila berjumpa doktor, doktor just bagi pil hormon. Bila mkn pil hormon tu period datang. Namun bulan berikut kembali pada asal. So snang citer kalau mkn pil baru period..

Kemudian saya cuba pula mengambil Evening Primrose Oil (EPO). Saya cuba konsisten mengambil EPO tapi masih tiada perubahan. Saya bukan mkn sebotol dua tapi berbotol-botol.  EPO ni dah la besar bagak. Mcm brands try Safwa la Blackmores dll.

Saya juga penah cuba pad herba and pad ion. Saya pakai dkat 3 bulan. period dtg tapi cycle plak pjg.. 2 bln skali. Waktu period plak darah x turun mcm biasa. Dahla cycle pjg pastu trun skit je. 4-5 dah kering. So something was wrong..

So saya  cuba mencari penyelesaian dan Allah pertemukan dgn GLA. Meneliti kandungan GLA:



GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.



Di mna ianya menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan
Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.


Alhamdulillah cubaan botol pertama menjadi. Walaupun harganya sedikit tinggi tapi inya berbaloi. Demi kesihatan tidak rugi melabur.



CARA PENGAMBILAN

Ambil sebiji GLA sebelah pagi dan sebiji pada sebelah malam.
Bila dah maintain bolehlah ambil sebiji sehari.

1 botol = 60 biji.

Pengambilan bersama ESP sangat membantu bagi penyerapan vitamin yang kita ambil dan khasiat ESP itu sendiri.

Bila period dah teratur barulah senang untuk kita merancang..InsyaAllah. Kita berusaha selebihnya Allah yang menentukan.

Keterangan lanjut hubungi saya:

hanasy8@gmail.com
0126493489


No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno