Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

11 Oct 2012

Jatuh Cinta dgn ESP???

Kenapa saya jatuh cinta dengan ESP..


Pada mulanya hanya kerana perasaan ingin tahu. Oleh kerana ESP adalah produk terlaris shaklee jadi saya nak tahu dan nak rasa kenapa dan bagaimana.

Pada mulanya saya ambil GLA, Vitamin E dan Vitamin C untuk masalah kitaran haid dan kulit. Atas nasihat pengedar saya di sarankan ambil ESP untuk penyerapan vitamin yang lebih baik dan efektif.

Kalau mengikut khasiatnya ESP ini terlalu banyak. Dan kesan atas individu berbeza antara satu sama lain.

Perubahan terhadap diri saya sendiri:



  • Lebih bertenaga. Kalau dulu nak bagun pagi punya lah berat sekarang dah ok.Tak la terkocoh-kocoh nak  kejar punch card..huhu
  • Sebelum ni kulit sgt sensitif. Kalau nyamuk gigit habislah bdan jadi merah2.. Yang paling ketara sebelum ni ada kulit bawah tangan saya gatal2. sehingga meninggalkan kesan macam alergi pkai jam tu. Tapi ini bukan allegi besi jam tangan atau pakai gelang selain emas. Bila rasa gatal saya akan mengaru sampai merah2, darah n berair. Benda dah terjadi dekat 6thn. sejak zaman blajar. Dia akan baik/ kering pastu jadi balik. Masalahnye kat tempat tu shj dan xde kat tempat lain. Jumpa doktor pakar HUKM dia bg cream steroid utk sapu. So bila gatal sapu la. Bila ubat tu habis dia jadi balik. Pegi buat rawatan alternatif, tok tu kata saya kena muntah hantu.. Mula nak gelak guling2 jugak tapi dengarkan jela. Semenjak minum esp, Alhamdulillah dgn kuasa Allah kurang dah gatal2 tu dan smakin kering.
  • Alergi kat kulit dah xde. dan tak perasan bila masa hilangnya.
  • Xde rasa nak mkn malam dah. kalau mkn pun yg ringan2 je. Kalau dulu konon mmg x nak makan mlm tapi perasaan nak mkan tu begitu kuat..skang ok da.

Ni saya minum ESP kurang dari 2 minggu. Saya akan teruskan untuk mendapat semua kebaikan ESP yang semua org perkatakan. Takkan nak dengar je. Kita cuba baru boleh buktikan.

Pepun kesannya mungkin berbeza mengikut individu. Mungkin perubahan tidak akan dirasa dalam tempoh yang singkat. Yang penting istiqamah..

Mahu cuba boleh hubungi saya 
hanasy8@gmail.com
0126493489

No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno