Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

12 Feb 2013

Tips perbanyakkan susu badan

bagaimanakah cara utk menambahkan susu badan??

Selain daripada mengambil set B or set 3M, ibu boleh juga mencuba dengan menambah sedikit meal shake dalam bancuhan esp..

Menurut kakak hana sebelum ini dia hanya mengamalkan set 3m sahaja. Pengambilan alfafa akan menyebabkan panas maka pengambilan air harusdi perbanyakkan. Dia cuba mencampurkan sedikit meal shake bersama esp sewaktu sarapan dan hasilnya memang mengagumkan sehingga berlaku bengkak susu pada waktu tgah hari.

Dia telah membuat kajian ke atas dirinya sendiri selama seminggu. Dan memang mendapati perbezaan mengambil esp sahaja dan esp + meal shake.

Namun ada juga yang merungut selepas mengambil set b atau set 3m merungut penghasilan susu makin kurang. Jika ini berlaku sila semak semula berapa liter air kah yang anda minum sehari? Anda seharusnya minum air 3 liter sehari. Waktu pengambilan air penting adalah antara 7 pagi hingga 7 mlm sahaja bagi 3 liter tersebut. Jika sukar untuk minum air dengan banyak dan anda rasa kembong perut, minumlah air suam. Rasai perbezaannya.

Jangan tanamkan fikiran negatif dlm diri anda. Kesan mungkin berbeza bagi setiap individu. Suppliment ini hanya medium ikhtiar kita. Selebihnya kita berserah pada Allah s.w.t. Percayalah niat yang baik akan permudahkan urusan kita In sya Allah.

Anda buat anda dapat. Selamat mencuba.

Hana | 0126493489 | hanasy8@icloud.com

No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno