Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

21 Mar 2013

Kulit Cantik berseri..

Kulit anda bermasalah??

Ini adalah hasil seorang pengguna set B shaklee. Sangat mengujakan. Dia cuma consume vitalea, bcomplex, vitamin c dan alfafa plus ESP
Namun apa yang saya nak tegaskan disini ialah pengunaan secara kosisten. Hasil tidak akan dapat dalam sehari dua mahupun sebulan dua. Lagi-lagi kalau kita mempunya kulit yang bermasalah teruk.

Suka saya ingatkan bahan-bahan yang digunakan oleh shaklee ada natural, selamat dan berkesan. Kalau ianya berkesan dengan cepat ianya tidak berlaku secara natural dan paling ditakuti menggunakan bahan kimia yang akan memudaratkan. 

Kesimpulannya pilih produk yang ada boleh yakini 100% selamat. Ianya tidak semata-mata untuk cantik luaran tapi sihat dari dalam. Teringat kembali kata-kata nutrition 
kalau kita mahukan pokok yang sihat daun yang hijau kita perlu menyiram air dan baja pada akarnya. Bukannya kita spray atau warnakan daun dengan pewarna hijau.
Begitulah juga dengan kulit muka manusia. Kita perlu merawat dari dalam bukannya dengan menyapu cream, bedak atau menutupi dengan makeup yang tebal untuk menjadikan wajah kita cantik.

Saya yakin dengan produk shaklee yang menggunakan bahan organik. Mungkin banyak pilihan pada produk lain yang menggunakan bahan organik tapi apa yang membuatkan saya terus jatuh hati dengan shaklee adalah   kerana Shaklee sentiasa membuat R&D (research and development). Saya rasa ramai yang tahu kepentingan  R&D terutama bagi mereka yang selalu membuat kertas kajian ataupun membaca jurnal. Jika produk yang dibangunkan tanpa R&D ianya tidak menjanjikan apa-apa.

________________________________________
Pengguna Tegar Shaklee
Hana |0126493489


No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno