Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

12 Apr 2013

Vitamin D membantu MENGURANGKAN BERAT BADAN

Entry kali ni nak discover apa yang Hana dapat tau semalam..

Its GOOD NEWS for pregnant mummy! Perhatian ibu mengandung semua yang risau berat badan berlebihan... Ostematrix membantu untuk mengurangkan berat badan.

Alkisah bermula selepas hana update status pasal lecithin. Seorang kawan komen tanya boleh tak ibu mengandung amik lecithin? jadi hana tanya lah kepada master yang lebih mengetahui. Dia bagitahu ibu mengandung tidak digalakkan. Kenapa nak amik lecithin? sebab takut berat lebih.. Master mencadangkan ambil ostematrix dan set basic total wellness. Dah lepas beranak sok baru amik lecithin katanya...hehe sbb sekarang bayi serap apa yang ibu dia makan. Mungkin ada sesetengah lemak yang bayi perlu kan.

Ibu yang mengandung kalau ambil set kehamilan shaklee wajib ada ostematrixkan.. Rupa-rupanya vitamin D yang ada dalam ostematrix membantu mengekalkan atau mengurangkan berat badan.

Malahan saintis sendiri dah buat kajian. Cuma mereka tidak pasti samada pengambilan vitamin D sahaja atau vitamin D  dengan kalsium membantu penurunan berat badan. Boleh rujuk sini. Jadi kalau pengguna shaklee yang bijak amik Ostematrix Shaklee tidak perlu risau kerana ianya memang ada kalsium dan vitamin D dalam ostematrix.

Maka bagi mereka yang hendak kawal berat badan boleh add on ostematrix pasni. Di samping dapat mengekalkan jisim tulang adn menghindarkan osteoporosis. Itulah sebab mengapa Ostematrix bukan sekadar  kalsium..

Untuk penjelasan lanjut hubungi saya. Senang sentiasa membantu anda. In sha Allah

Hana Syed
Shaklee ID: 852746
Whatsapp: 012 649 3489
Email: hanasy8@icloud.com

No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno