Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

21 May 2013

Penangan Testimoni VIVIX

Kerana begitu banyak testimoni positif vivix sehinggakan saya tak sabar untuk mendapatkannya. Maklum la bulan ni promo beli 6 percuma satu.


Antara testimoni yang mengujakan ialan vivix sesuai utk pesakit ITP. Macam hana ni SLE/ITP tu yang teruja sangat nak dapatkan vivix. ITP adalah masalah platlet darah rendah. Bacaan normal platlet adalah 150 ke atas.

Buat masa ini bacaan platlet Hana sekitar 106 selepas consume supplement dari Shaklee berbanding sebelum ni sekitar 30+. Sangatlah besar harapan untuk memiliki vivix ini. Semoga Allah permudahkan. Infect Master Iffah maintain her SLE with vivix. Lagipun ramai yang dah cuba vivix ini bagus untuk pesakit stroke, diabetis, darah tinggi dan mcm2 penyakit lain.

Jangan tak tau Dr.M pun ambil vivix. Artis seperti Ayu Raudhah dan Miss Nina ambil vivix untuk kecantikan.

Untuk testimoni Vivix boleh refer sini.

Keterangan lanjut hubungi

Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Whatsapp: 012 649 3489
Email: hanasy8@icloud.com

1 comment:

Unknown said...

salam hana..saya juga baru didignose doktor sbgi pesakit itp. saya baru 2 miggu consume vivix. keputusan platelet darah masih rendah iaitu 36. berapa lama masa untuk platelet hana akan naik dari 30 ke 106?
utk pengetahuan hana, saya belum dibekalkan ubat memandangkan doktor masih lagi memantau platelet saya

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno