Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

9 Jul 2013

Persediaan berpuasa

Alhamdulillah, syukur insha Allah umat Islam akan berpuasa esok.
Sebagai persediaan untuk berpuasa rata-rata akan mendapatkan kurma sebagai pelengkap bersahur dan berbuka kerana ianya adalah sunnah. Namun bagi anda yang mungkin dilanda kerisauan apakah menu untuk bersahur? kalau lambat bangun x sempat masak camne? kalau yang bujang plak lagilah cam tak berbaloi nak masak..

Mungkin ini boleh membantu korang bulan puasa ni! percayalah ianya boleh bertahan sehingga habis raya!


Mari review!


1) Energizing Soy Protein ESP ( Memberi tenaga berpanjangan)

Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting. Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP adalah rendah lemak dan bebas laktosa dan kolesterol.

2) Meal Shakes (Sumber protein dengan vitamin & mineral)

Meal Shakes Shaklee merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik.  Meal Shakes Shaklee juga mengandungi semua asid amino asli yang terdapat di dalam protein termasuk yang asid amino perlu dan juga tidak perlu.

3) Performance Drink (Menghindar drpd terhidrat)

Shaklee Performance® terbukti secara klinikal untuk menyokong tahap hidrasi berbanding air. Tambahan pula, Performance mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain.


Berminat hubungi saya!
Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Whatsapp: 012 649 3489
Email: hanasy8@icloud.com

No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno