Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

14 Sept 2013

Vitamin E dengan Ekstrak Anggur



Kenapa ekstrak biji anggur ni sangat istimewa dan powerfull..!!



Bahan aktif di dalam ekstrak biji anggur ialah procyanidin. Apakah procyanidin ini?

Jom kita selongkar rahsianya...

> Procyanidins dalam biji anggur yang membantu melindungi tubuh daripada penuaan pramasa dengan cara meningkatkan level vitamin C dan menyingkirkan toksin daripada tubuh.

> Procyanidins akan mengikat dengan kolagen dalam tubuh untuk mempertingkatkan kesihatan sel kulit dan keanjalan kulit menjadikan anda semakin remaja.

> Procyanidins melindungi tubuh dari kerosakan akibat pendedahan terhadap cahaya matahari yg mana juga akan mencegah penuaan kulit pramasa.

> Procyanidins juga memperbaiki penglihatan, memperbaiki kesihatan arteri, dan tisu tubuh (seperti jantung) dan fleksibeliti sendi. Ia membantu mencerahkan wajah, mempercepatkan baik pulih luka, menguatkan kapilari dan vena, yg mana akan memperbaiki sistem peredaran darah dan kesihatan jantung.

Betapa istimewanya Vita-E Shaklee siap dengan package lagi ada selenium. Selenium ni penting jika tak Vita-E yang anda makan akan membebaskan toksin.



No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno