Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

22 Nov 2013

Tiada Lagi Masalah Haid Malah Kulit Semakin Cerah Berseri!

Tiada Lagi Masalah Haid Malah Kulit Semakin Cerah Berseri!

Kebaikan utama GLA

✿  Bagaimana GLA Complex membantu mengatasi masalah senggugut?
GLA Complex menggalakkan rasa kelegaan semasa kitaran haid bulanan. Biasanya, asid gamma linolenik digunakan secara tradisional bagi melegakan kesakitan semasa datang haid, sakit kepala, mengatur kitaran haid dan melegakan tanda-tanda putusnya haid.

✿  Bagaimana GLA Complex membantu cepat hamil?
GLA Complex membantu seorang wanita menghasilkan cairan serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Cairan ini yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari.

✿  Bagaimana GLA Complex membantu mendapatkan kulit yang sihat & bebas jerawat?
GLA Complex bukan sahaja baik untuk kitaran haid dan menstabilkan hormon badan wanita tetapi juga anti inflamasi dan boleh merawat kulit muka dari dalam. Kandungan minyak borage di dalam GLA Complex ini boleh melembapkan muka dan merawat jerawat terutama yang ada jerawat batu serta yang ada masalah kulit muka kering dan kasar.

✿  Bagaimana GLA Complex membantu menurunkan paras kolesterol?
GLA Complex pada asalnya bukan produk untuk kurus tetapi kandungan omega 6 di dalamnya membantu membakar lemak dan menghadkan selera makan kita. Ambil GLA Complex sebelum tidur supaya lemak dibakar ketika kita tidur.

✿  Bagaimana GLA Complex bertindak sebagai anti-penuaan?
GLA Complex baik untuk kesihatan, melembutkan dan menganjal kulit. Digunakan secara meluas dalam kosmetik, kerana kombinasi omega 3 dan omega 6 asid lemak menyuburkan epidermis. Tinggi dalam asid salisilik, minyak borage digunakan secara meluas dalam kosmetik sebagai anti-jerawat dan anti-septik.



Lelaki pun boleh ambil GLA complex juga.


✿  Bagaimana GLA Complex mengawal selia estrogen  & testosteron?
GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simptom pms seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

✿  Bagaimana GLA Complex memperbaiki prostatomegaly?
GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.

Banyak manfaat GLA ni lebih daripada EPO biasa. Yang pnting ikhtiar kita untuk mengekalkan kesihatan.

Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Contact: 012 649 3489

No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno