Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

18 Nov 2013

Super Power Resveraterol



Resveraterol adalah sejenis antioxidant yang  berkesan menjaga keutuhan jantung dan salurdarah , dengan itu mencegah penyakit serangan jantung.Ia dapat mengurangkan paras chollesterol khususnya LDL cholesterol yang dianggap bahaya.

Ia juga didapati mempunyai daya antikanser. Ikuti satu laporan yang mengatakan Resveraterol boleh tolong mencegah kanser payudara. Dewasa ini kanser payudara merupakan punca utama kematian kaum wanita. Bagi wanita2 yang menjangkau umur 40 tahun keatas, saya berpedapat supplement NuRev adalah sangat sesuai kerana pada  ini bermulanya situasi ketidakseimbangan hormon, iaitu kandungan estrogen berlebihan sedangkan hormon progesterone yang biasanya bertugas untuk mengimbangkan tindakan estrogen berkurangan. Paras estrogen yang tinggi merupakan salah satu faktor yang mencetuskan pertumbuhan kanser payudara. Mengikut laporan penyelidikan peranan Resveraterol dalam NuRev ialah untuk  mengawal tindakan  estrogen dengan menyekat estrogen receptor dalam tisu payudara.

Dikalangan lelaki pula Resveraterol boleh bantu mencegah penyakit prostate. Kanser prostate pun juga sering berlaku dewasa ini.

Resveraterol juga mempunyai tindakan anti inflammatory dengan itu boleh mencegah sakit2 sendi atau arthritis.

Sebagai anti oxidant, ia berkesan untuk memperlahankan proses penuan atau ia menggalakkan awet muda. Ada kajian yang mendapati Resveraterol boleh mengurangkan kejadian nyanyuk atau dementia.

sumber 


Vivix mengandungi Resveraterol yang tinggi 


VIVIX Shaklee

Mengandungi empat (4) bahan aktif yang tinggi dengan kandungan resveratrol dan polifenol yang lain. Berdasarkan kajian yang dilakukan oleh Shaklee, maka terhasillah Vivix, yang mempunyai resveratrol dan campuran phytonutrient yang diperolehi dari anggur muscadine yang telah menunjukkan 10 kali lebih berkesan dari pengambilan resveratrol semata-mata.

Sempena promosi Bulan November dapatkan harga kasih sayang walaupun dengan belian sebotol

Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Whatsapp: 012 649 3489
Page: Bazar Hanania | FB: Hana Syed

No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno