Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

12 Jun 2014

Orang Kaya Ternama terlibat dengan MLM

Who Are Some of the Billionaires Involved in Network Marketing?


Warren Buffet --one of the, if not the, wealthiest and shrewdest stock market investor -- purchased Kirby and Pampered Chef, both MLM companies -- though they prefer to be known as Direct Sales companies.


Roger Barnett, whose family owns Burberry (multi billion$$ clothing corporation) and Experian Credit Company, bought Shaklee, one of the oldest MLM nutrition companies.

Michael Johnson, former CEO of Disney, now runs Herbalife, a huge MLM company, specializing in nutritional and weight loss products.

Citigroup , one of the largest banks in the world, owns Primerica Insurance, an MLM company that was originally started by A L Williams.

Obviously these business giants recognize that MLM is NOT a fraud, scheme or scam. They – and many successful, shrewd business people -- KNOW that there is a great deal of untapped wealth available in the MLM/Network Marketing industry. No doubt we will learn about other very wealthy people who are affiliated with MLM companies.

==============
credit to sis Aula

Sebenarnya MLM ni bukan lah buruk sangat seperti yang kebanyakan orang sangka. Yang memburukkan MLM adalah orang2 yang tidak bertanggungjawab, menipu orang lain dan kesudahannya MLM yang dipersalahkan.

Jika saudara/i pernah ada pengalaman buruk mengenai MLM jangan biarkan ianya membelenggu diri anda lagi. Tidak dinafikan pengalaman menjadikan kita lebih berhati-hati. Sebab itu kalau anda ingin menyertai MLM pastikan anda berada dalam group yang betul.

Syukur Hana dipertemukan dengan kumpulan JUTAWAN dibawah naungan Presidential Master Cery. Masa itu tak tahu pun shaklee ini MLM. Tapi bila berada dalam group ini Hana yakin sangat. Kami diajar untuk berkongsi kebaikan bukan untuk menjual barang semata. Yang paling mengharukan adalah ditekankan untuk menjaga hubungan dengan Allah.

Dengan shaklee saudar/i tidak perlu keluar modal berpuluh ribu. Tidak perlu buat pinjaman bank atau koperasi. Hanya bermodalkan RM75 sahaja. Bermula dengan modal rendah dan inshaAllah 'end BIG'. Just follow the rules.

Ayat terakhir artikel tu paling menarik." MLM sistem adalah hebat.manusia saja yang rosakkan sistem itu dan memberi nama buruk pada MLM".

Hakikatnya MLM adalah bisnes hebat yang boleh menukar sesiapa sahaja menjadi JUTAWAN bahkan HARTAWAN..

So anda pilih bisnes mana?







Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Contact: 012 649 3489
Bazar Hanania | Hana Syed

No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno