Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

30 Nov 2014

Closing Yang Mendebarkan.

Hari 30hb dan penghabisan bulan november. Bulan ini lain macam rasanya. Tepat 12 mlm nanti tamatlah promosi omega buy 6 free 1. Maka kira-kira untuk sales bulan ini pun tutup secara rasminya.

Hana belum achieve target untuk bulan ini. Ada beberapa jam untuk berjuang sebelum jam 12. Mujur ada online sistem. Kalau dulu nak closing kat branch huru-hara sebab sampai jam 7mlm sahaja.

Bulan ini sangat busy dengan assaignment belajar, dengan tugas hakiki budak baru register, kena ajar 3 subjek baru kena siapkan bahan mengajar dan of course kena study juga. So agak terabai bisnes kesayangan ku ini.

Pepun tadi jam 5.30 ptg, anak bisnes update dapat repeat oder vivix dari customer. Syukur sangat walaupun Allah bagi pada anak bisnes. Maknye tumpang gembira.

Mohon doa kalian semoga Hana berjaya closing dengan target jualan ringgit malaysia lapan ribu. Aminnn

rabbi tu'assir wala tu'assir
Promosi terakhir omega sebelum jam 12. Harga runtuh Hana ada 3 botol terakhir utk yang mesej/whatsapp/ telegram Hana.  Harga 2 angka je esok da jai 3 angka semula.

Hana 0126493489


4 comments:

JR said...

Semoga tercapai target sebelum November melabuh tirai...

Hana Syed said...

Alhamdulillah selamat closing dah JR. Trima kasih utk doanya..

dear anies said...

tahniah tahniah!!

Najib Ariyan Ali Basha said...

pehhh meniaga lagi, kerja lagi, belajar lagi... err... bloging lagi... sempat buat semua tu pulak tu... caya lah

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno