Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

19 Jan 2015

Obses Cantik, Gunalah VIVIX

[Obses Cantik]

Sebelum ini Hana banyak kongsikan VIVIX untuk sakit berprofil tinggi seperti Diabetis, Darah tinggi, Buah pinggang dan SLE.
Petikan majalah 

Namun tahukah anda VIVIX sangat sesuai untuk mereka yang OBSES CANTIK juga. Dengan vivix, wanita terutamanya boleh mengekalkan keremajaan kulit 25 tahun lebih muda tanpa suntikan dan pembedahan yang menyakitkan seperti botox, suntikan vitamin C mahupun susuk.
Klik gambar untuk lebih jelas

Walaupun obses cantik anda masih boleh dapatkan dengan cara mudah dan selamat.
Ashanty dan Anang juga berVIVIX


Kak Maria aka Cik Vix kami panggil

Gambar kat atas tu adalah kak Maria sideline Hana. Orang Malaysia tau. Sebetulnya bukan kakak pangkat makcik dah. Tapi sebab nampak muda sangat kak Maria ni. Dia memang pengamal tegar Vivix, sampai dalam group kami panggil dia Cik Vix. Kak maria ni memang obses cantik. Tujuan makan vivix memang untuk cantik. Dulu dia pun pernah suntik Vitamin C kat muka. Mahal katanya, berbaloi dan mudah lagi ambil vivix. Cer teka berapa umur akak ni?? Umurnya tahun ini dah masuk 46tahun ye.. Impress tak??


Di Indonesia, VIVIX menjadi fenomena apabila wanita dan artis mereka tidak lagi mengamalkan jamu sebaliknya VIVIX kerana ianya sedap dan mudah. Hanya satu sudu sehari saja. Dengan vivix cantik dapat, kesihatan pun dapat. 



Dan lebih cantik lagi VIVIX pada bulan ini dengan harga mampu milik.
Beli 6 percuma 1 (free member fee, bonus tunai)
Beli 2 jimat ekstra RM50++ (percuma keahlian shakle seumur hidup)
Beli satu pun masih lagi jimat.
Tawaran sah sehingga 31 Januari 2015

Hana Syed Senior Supervisor Mac 2015
0126493489
hanasyed.blogspot.com
SID 852746

2 comments:

Qaseh Vee said...

nak cari lah juga . teruja pulak ...

Najib Ariyan said...

memang selalu nampak iklan ni di blog blog... tapi alahai... budget dah kemana mana dah... nanti kalau nak guna jugak kena pakai sebulan sebulan lah...

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno