Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

3 Feb 2015

Kenapa Iron Formula?

VITA-LEA IRON FORMULA

Formulasi zat besi yang terkandung dalam Vita-Lea mampu meningkatkan tahap hemoglobin dalam sel-sel darah merah yang penting untuk mengangkut oksigen ke seluruh bahagian badan!



oppss tahukah kita oksigen dalam darah sangat penting. Bila kurang oksigen dalam darah ianya membenarkan SEL KANSER AKTIF.


Apabila sistem imun mengalami kekurangan oksigen, badan akan menjadi lebih terdedah kepada jangkitan bakteria, virus dan parasit, serta demam selesema. Kekurangan oksigen boleh juga membawa penyakit yang membawa maut seperti kanser. Kanser dan kebanyakan jangkitan atau penyakit tidak boleh hidup di dalam persekitaran yang kaya dengan oksigen. 

Apabila sistem imun mengalami kekurangan oksigen, badan akan menjadi lebih terdedah kepada jangkitan bakteria, virus dan parasit, serta demam selesema. Kekurangan oksigen boleh juga membawa penyakit yang membawa maut seperti kanser. Kanser dan kebanyakan jangkitan atau penyakit tidak boleh hidup di dalam persekitaran yang kaya dengan oksigen.

Nampak simple je peranan iron. Tapi impaknya sangat besar.







Hana Syed
Senior Supervisor Mac 2015
SID 852746

0126493489

3 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

Salam terima kasih atas info nya... nice sharing dan review

salam singgah

Hana Syed said...

terima kasih berkunjung

Julia Johari said...

Impak yg sangat besar kalau kita ambil mudah dalam menjaga kesihatan kan hana...julia pun amalkan vitamin C buat sementara waktu...harap ada kebaikan yg diperolehi

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno