Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

23 Feb 2015

OSTEOPOROSIS


keratan rentas tulang kita yang normal dan osteoporosis



Ini fakta bukan rekaan,

-1 juta rakyat malaysia berisiko Osteoporosis

- 80% daripadanya adalah kaum wanita

- Kalau yang terselamat pun dari penyakit ni,majoriti mereka lumpuh
- Pakar menyarankan wanita berusia 19-50 mengambil 1000mg kalsium setiap hari

macam best je bunyi Osteoporosis ni. TAPI HAKIKATNYA, korang tahu tak osteoporosis ni adalah keadaan di mana densiti tulang berkurangan. Dalam erti kata yang mudah osteoporosis ni boleh menyebabkan tulang lemah, retak atau lumpuh.

Kesan kekurangan kalsium

Kandungan ostematrix

Ostematrix bukan sekadar kalsium



Hana Syed
Coordinator Mac 2015
SID 852746 | 0126493489

1 comment:

Najib Ariyan said...

nice info... saya selalu tengok kaum ibu yg berusia yg bermasalah begini... kebanyakkan diorang tak suka minum susu

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno