Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

7 Apr 2015

Cubaan Turunkan Berat Badan???


Leucine terdapat dalam Cinch Shake


Saya tahu ramai kawan2 saya yang nak dah start misi ramping slim sebab tak lama lagi nak raya, nak gi macam2 majlis.

Soalan :Nak minum protin Cinch atau protin ESP?
Jawapan: Saya syorkan anda ambil Cinch(boleh juga add on 1scoop ESP) kerana

-kandungan Leucine dlm Cinch lebih tinggi (kedua2nya ada leucine tetapi dalam cinch lebih tinggi. Leucine perlu untuk rangsang sintesis protein otot untuk kekalkan otot. Jadi kita bakar lemak bukan bakar otot, Tiadalah isu badan geleber lepas diet)

-Cinch bukan sahaja sumber protin yang sihat dan berkualiti tetapi ia cukup kalori,protein,fiber,vitamin & mineral per serving yang sesuai untukk program pengurangan berat badan. (ESP cuma ada sebahagian vitamin B)

-Cinch ada ujian klinikal berkaitan penurunan berat badan. ESP tiada (Kajian menunjukkan tikus yang diberikan diet yang tinggi dengan leucine mengalami penurunan berat badan, penghasilan susu badan yang lebih tinggi dan pertambahan berat badan yang ketara kat anak2 tikus tu).<< syok naa ibu2 menyusu baca


Bagaimana Leucine Berfungsi ?

Leucine membantu badan anda mengekalkan jisim otot semasa anda mengurangkan berat badan dari lemak.

Berpegang kepada jisim otot anda semasa anda kehilangan berat badan juga membantu melindungi anda daripada penurunan dalam kadar metabolik yang biasanya berlaku dengan kebanyakan makanan. Dan mengekalkan kadar metabolik anda daripada menjatuhkan boleh membantu anda memecahkan kitaran diet kekal.

Notakaki: Cinch sesuai untuk semua, lelaki dan perempuan termasuk ibu menyusu. Nak kesan optimum, bancuh 2scoop cinch + 1 scoop ESP.
Cinch ada 3 perisa


Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Contact: 012 649 3489

3 comments:

paridah said...

slim sihat n cantik bagus tu kalau produk ni dicuba..

Unknown said...

singgah follow sini #141

Bunda_nora said...

Bunda sedang guna/minum ESPShaklee...baru seminggu...buat sarapan...memang mengenyangkan...kurang rasa lapar...baik digunakan masa bulan puasa nanti..

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno