Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

2 Dec 2012

Kebaikan Kolagen

Salam hujung minggu, sempena promosi bulan ini hana nak share kebaikan kolagen Shaklee.. Ni dia..
Thank mama faiz.. [sumber]



Shaklee mempunyai Collagen yang sangat hebat dan terkemuka. Dengan pengambilan yang konsisten, ini yang SCP dapat berikan untuk anda. Dengan saiz molekul yang kecil, SCP mampu menyerap dengan lebih effective dan memberikan kesan positive seawal 8 minggu penggunaan!


Jika anda lihat dalam gambar diatas, bilangan asid amino dalam molekul biasa (300000 dalton) sangat besar dan sukar diserap oleh tubuh..bukan tidak diserap langsung tetapi drpd 100% mungkin yang sampai kedlm sistem cuma beberapa %, secara mudahnya kurang dari 100%.

Berbeza dengan SCP, bilangan asid amino cuma 3 (1000 dalton) dan ini memudahkan penyerapan kedalam sistem badan. (Penyerapan Unggul) Jadi tiada yang terbazir dan kesan nya akan dapat dirasai lebih cepat!

Sebab tulah shaklee collagen powder sgt istimewa berbanding kolagen lain dipasaran. Dan bagi yang inginkan kesan yang cepat, memang sesuai sangat ambil kolagen ni..pengambilan B Complex, vitamin C dan vitamin E juga sangat membantu kulit dengan pengambilan yang konsisten, cuma ianya ibarat menaiki kereta, jika ada budget lebih, kenapa tidak naik flight kan? Dengan kolagen, kesannya boleh dilihat dengan cepat!!

| 0126493489 |

No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno