Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

22 Apr 2014

ATASI DAN CEGAH BUASIR BERULANG


Shaklee menawar 3 produk terbaik untuk mengatasi masalah buasir seterusnya mencegahnya dariapada berulang.

1. Omega Guard Shaklee
Yang biasa dengan shaklee pasti tau omega ini bagus untuk otot dan sendi kan. Buasir akan menyebabkan tekanan otot dubur keatasnya yakni bengkak (buasir) sehingga menyebabkan proses pembuangan air besar menjadi perit dan sakit. Bagi permasalahan buasir ini, omega guard bertindak melegakan otot yang bengkak akibat buasir tadi. 

2. Ostematrix 
umum mengetahui ostematrix adalah kalsium. Sebab itu ostematrix bukan sekadar kalsium sahaja. Ostematrix mengandungi magnesium di mana magnesium bertindak melembutkan najis seterusnya melancarkan proses pembuangan air besar atau bahasa sains kita dipanggil proses penyahtinjaan.. Kalau saudara/i ada baca artikel buasir pada entry lepas, antara rawatan yang doktor cadangkan untuk buasir awal adalah ubat pelembut najis. Boleh baca kat sini.

3. Zinc
Sebut je zinc ianya memang bagus untuk penyembuhan luka. Buasir terjadi apabila luka di rektum. itu yang terjadi pabila buang air besar berdarah. Zinc sangat bagus untuk mempercepatkan proses penyembuhan luka bahagian dalam dubur.


Semoga cadangan ini dapat membantu saudara/i yang mengalami buasir






Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Contact: 012 649 3489


No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno