Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

7 May 2014

Mealshakes Shaklee Promosi BULAN MAY 2015

MEALSHAKES MAY DAY!!

Sorry guys for late update.. Bulan ini bulan Mealshakes... Sangat sesuai la promo ini ngam hadir di bulan rejab. Bulan dimana kita umat islam mula mempersiapkan diri untuk berpuasa sunat dan menggantikan puasa.



Set-set pilihan bersama Meal Shakes :


Set 1: Weight Gain – Terlalu KURUS? Dapat gelaran MAYAT HIDUP? Terasa jalan MELAYANG-LAYANG? Makan banyak tapi berat tak naik? Set ini membantu mendapatkan berat badan yang ideal.


Set 2: Active Teenager – supplement untuk remaja yang sedang aktif, memberi tenaga, pembekalan vitamin & zat galian & meningkatkan fungsi otak.


Set 3: Kid Healthy – menjamin kesihatan yang optimum terutama kanak-kanak yang selalu menghidapi selsema, demam, batuk, asma. Penambah selera & membekalkan vitamin keperluan harian.


Set 4: Digestive Problem – membantu mengatasi masalah penghadaman dengan menyediakan fiber & membantu pergerakan usus secara perlahan-lahan. Memberikan fungsi detox.


Set 5: Mighty 3 Gems - Pembekalan vitamin, zat galian, tenaga dan pengekalan bendalir badan. Sesuai untuk mereka yang tidak sempat bersarapan, dan minuman untuk bersahur dan berbuka puasa.


Dapatkan segera dengan harga runtuh sempena promosi Meal Shake pd bulan May..
pm/sms/whatsapp/line for details

Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Contact: 012 649 3489

1 comment:

Ceiling Contractors Palm Coast said...

I liked your blog, thanks for sharing this

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno