Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

12 May 2014

Anak jaundice/ kuning

ANAK JAUNDICE



"Saya nak minta pendapat doktor. Anak saya berusia 47 hari tetapi masih ada jaundis. Saya telah bawakan anak saya ke Hospital Kuala Lumpur pada usianya 22 hari dan doktor kata semuanya ok. Doktor memaklumkan yang anak saya ada 'breastmilk jaundis'. Ujian darah untuk birubilin ialah 143.
Saya masih risau. Apa perlu saya buat ye doktor.."

WA ALAIKUM MUS SALAM.
Insha ALLAH anak puan selamat jika doktor telah mengesahkan anak puan tiada masalah yang serius. Jangan terlalu makan banyak suplemen yang tidak perlu.
Saya mencadangkan puan hanya menumpukan makanan yang banyak protein dan berkalori tinggi untuk menyusukan anak.
Boleh ambil Vit E dan C serta Ekstrak Kacip Fatimah.

oleh Dr. Zubaidi Hj Ahmad
====================================
Risau bayi anda jaundice atau istilah yang biasa kita dengar adalah kuning. Mengikut Dr. Zubaidi ibu disarankan mengambil banyak protein untuk menyusukan bayi dan ambil vitamin E dan vitamin C.

Saranan Dr Zubaidi tadi boleh diperolehi dengan Shaklee. Untuk protein shaklee menawarkan Energizing Soy Protein (ESP), Vitamin E dan Vitamin C.

Produk Kuantiti Harga Bekalan selama
ESP 850g RM150 2 bulan ++
Vitamin E 120 caps RM149 4 bulan
SR Vitamin C 180 tabs RM92.50 6 bulan
Total RM391.50 <<------                                     
Ianya sangat berbaloi-baloi dengan sekali pembelian. Alah membeli menang memakai.

Ini harga bukan ahli. Kalau harga ahli anada jimat hingga 20-30% lagi. Keterangan lanjut boleh hubungi Hana.
Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Contact: 012 649 3489



No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno