Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

19 Feb 2015

Al-kisah

Al-kisah minta penawar dengan Ustaz..


Ada rakan Whatsapp saya bertanyakan penawar untuk penyakit kanser tahap 3 ayahnya.

Saya pun tanpa rasa bersalahnya mencadangkan Vivix dari Shaklee bersama beberapa testimoni daripada pengguna-pengguna yang lain.
Jawapannya best...

"Saya tak nak ambil supplement sebab mahal. Saya nak doa ke air ke yang ustaz boleh buat untuk ubatkan ayah saya. SEGERA!"
.

Ini jawapan saya:
Jika nak sembuh SEGERA, beli tiket flight. Pergi tunaikan umrah.
Minum air zam-zam sebanyak-banyaknya, pagi petang, siang malam dengan niat untuk kesembuhan dari semua penyakit yang ada dalam badan. I.allah di hari balik, PASTI sembuh.

Doa saya belum tentu menjadi sebab saya orang biasa....
tapi air zam-zam pasti menjadi kerana ada guarantee.
Sabda Nabi SAW,
"Air zamzam itu diminum mengikut apa yang diniatkan atau dikehendaki".
.

Nak cerita, kesihatan itu mahal harganya. Nak tak nak, itulah harga kos perubatan. Jadi, jagalah kesihatan sebelum ia ditarik semula.
Setuju...setuju?!

#ustaztaufiq
===================

Ada betul juga hujah ustaz taufiq. Kesihatan itu tidak ternilai harganya. Bila dah sakit sangup apa saja untuk menyembuhnya. Allah jua lah sebaik-baik penyembuh.








Hana Syed
Coordinator Mac 2015
SID 852746 | 0126493489

1 comment:

Qaseh Vee said...

x de benda segera dlm dunia ini . yg ada hanyalah segera bertindak . perubatan Islam dah senang nak cari . kat internet pun berlambak ...

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno