Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

2 Feb 2015

PROMOSI SEPANJANG FEBRUARI 2015



Alhamdulillah sejak bulan lepas Shaklee telah menawarkan promosi lebih dari satu item. Bulan ini shaklee tawarkan 4 item sekaligus iaitu Vitalea iron formula, Vitalea Chew untuk kanak-kanak, ostematrix dan AJHT. Inilah peluang dan ruang untuk pengguna tegar shaklee membuat stock sebelum GST.

Mari kita lihat kebaikan setiap item promosi secara keseluruhan:


Vitalea - Merupakan multivitamin yang penting untuk menyokong keperluan zat dan nutrisi pemakanan harian kita untuk mengekalkan kesihatan yang baik. Pengambilan multivitamin terbaik membantu menguatkan sistem imun dan menggalakkan kesihatan jangka panjang.

Vitalea Children - Ada 18 Vitamins dan Mineral yang penting untuk pertumbuhan dan perkembangan anak-anak kita.

Ostematrix - Kalsium dengan gabungan magnesium, fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, dan boron. Semua nutrien di atas sangat perlu dalam suatu tablet kalsium bagi memastikan penyerapannya 99% dalam badan kita, dan menghalang endapan sesetengah mineral.

AJHT - Satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi - sendi.








Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Contact: 012 649 3489



4 comments:

Najib Ariyan Ali Basha said...

hmmmm.... ada promosi lagi... boleh tahan nih...

salam singgah

zarul farhana said...

singgah sini... byk promosi...

Hana Syed said...

banyak2 mai pilih.. hihi

Hana Syed said...

tq en najib singgah

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno