Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

17 Feb 2015

Vitalea Multivitamin Terbaik

Sebab apa Vitalea Multivitamin Terbaik??

Pelik tapi benar..


hasil rendaman vitalea 



Korang nampak pil vitalea yang besar gedabak tu berwarna hijau pekat. kan kan..

Tapi cuba korbankan sebiji buat eksperimen, bubuh dalam segelas air.

Tak sampai 5 minit ia akan larut. dan air takkan bertukar hijau walaupun pil tu warna hijau. Tapi air putih bertukar sarat dengan warna asli larutan mineral dan vitamin dalamnya

Keratan rentas vitalea



Korban lagi sebiji, patah dua vitalea (tengok gambar keratas rentas vitalea, lihat biji-biji putih kecik. Itu adalah bijian kanji yang apabila terlarut dalam air, ia akan pecah dan membebaskan nutrisi yang 'terikat' dalamnya.

Fakta menarik:

>>Peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya dari cecair (100 tahun dahulu) kepada bentuk tablet yang dikenali sebagai Vita-Lea.

>>Vitalea dihasilkan melalui teknologi eksplosif yang kompleks disebut explore tab. Explo-Tab ialah teknologi yang membolehkan vitalea kekal sementara waktu di dalam sistem pencernaan, dan kemudian dengan cepat ia akan “meledak” untuk membebaskan nutrisi di dalamnya. (pendek kata, penyerapan segera)

>>Disokong oleh 7 kajian klinikal.Ujian klinikal telah membuktikan pengambilan Vitalea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%

>>Tidak mengandungi perisa atau pewarna tiruan, pemanis atau pengawet.

>>Memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh orang dewasa.

notakaki : Sekali dah pilih Vitalea, selamanya takkan berpaling. Multivitamin, multimineral terhebat.








Hana Syed
Coordinator Mac 2015
SID 852746 | 0126493489

No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno