Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

18 Nov 2014

Doa atasi sakit gigi

Hana letakkan disini supaya boleh guna bila perlu nanti. Perkongsian dari rakan pejabat. Semoga bermanfaat.




11 comments:

lieyalatif said...

nice sharing...thanks hana...

Kakzakie said...

Bagus ni Hana. Hari itu anak kakak sakit gigi, bila dah baik terus papanya bawa cabut.
Tengok dia merengek nak tidur pun tak boleh.. kesian.

Daddy Ziyyad said...

TQ berkongsi..

Doa sebegini ialah salah satu ikhtiar kita juga, kan...Sebab Al Quran itu ialah As Syifa'

Najib Ariyan said...

Terima kasih for the info

Aida78 said...

good info hana...aida gak selalu sakit gigi gak ni ha2...

Hana Syed said...

Most welcome..

Hana Syed said...

Tula hana pun simpan kat sini just incase nak guna senang cari.

Hana Syed said...

Betul kak sakit gigi la sakit yg paling azab org kata.

Hana Syed said...

most welcome bro..

Hana Syed said...

betul.. ayat alquran sendiri memang as syifa tuk kita yg membacanya.

hainom OKje said...

Alhamdulilah ...okje jarang sikit gigi.....tp bagus doa ni untuk reference akan dtg!

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno