Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

2 Nov 2014

Minyak Ikan Terbaik


Alhamdulillah, kita telah berada di bulan baru November.. Cepatnya masa berlalu dah nak hujung tahun.

Bulan baru, promosi baru.. Shaklee menawarkan minyak ikan terbaik lagi tulen dengan pembelian 6 botol percuma 1.

Hana sendiri pengamal omega guard ini. Mula-mula dulu ambil untuk turunkan kolestrol. Sebelum ambil omega pada tahun 2013 bacaan kolestrol Hana 7. Tak lah tinggi sangat. Selepas ambil dengan konsisten turun jadi 5. Kira normal da. Sampai sekarang.

Omega juga bagus untuk mengurangkan berat badan. Ia mengandungi leptin yang membantu kita memberi rasa kenyang. Takde lah asyik nak makan je. Yang paling best, omega memecahkan kolestrol lama yang termendap dalam saluran darah. So plak-plak kolestrol akan disingkirkan. Plak-plak inilah yang menyempitkan saluran darah. Bila salur darah sempit, itu yang terjadinya darah tinggi yang jika dibiarkan boleh menjadi strok.

Sebab tu org yang ada darah tinggi digalakkan ambil omega untuk kelancaran darah. 

Lagi satu sebab Hana ambil omega adalah untuk stay focus masa belajar. Sebab sekarang dah fasa kena baca-baca jurnal. Kalau membaca ni faham2la cepat sangat mengantuk. Tapi dengan bantuan omega inshaAllah ok. Bahkan apa yang kita belajar senang masuk dan ingat.

Percaya tak pada usia 30tahun, Hana boleh hafal surah al-waqiah, almulk dan a few doa yang panjang dan doa tu jarang-jarang kita dengar. Hana boleh hafal dalam masa sehari sahaja bila betul2 fokus. (Doa tu tok wan bagi suh jadi amalan). Umur 30-an nak menghafal tak sama macam kita umur kita muda remaja. Sian pada diriku yang baru ada kesedaran nak menghafal..

Itu pengalaman Hana dengan omega. InshaAllah akan datang Hana kongsi kisah ahli keluarga terdekat yang mengambil omega. So Hana wajiblah borong untuk bekalan setahun.

Sempena promosi omega ini, Hana ingin kongsikan kebaikan yang Hana rasa dengan semua pembaca.


Harga biasa RM136 sebotol. Jika beli 1set yakni  beli 6 percuma 1 anda akan dapat:

>> Keahlian percuma seumur hidup
>> Cash back bonus 15.12.14
>> Diskaun 20-30% bagi semua produk shaklee
>> Group sokongan di fb/whatsapp
>> Konsultasi selepas pembelian
>> Pembelian omega juga mengikut harga ahli

Jika ingin dapatkan sebotol dengan harga promosi pun boleh. Caranya ambil handphone anda dan mesej Hana cepat2.


Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Contact: 012 649 3489


No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno