Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

16 Nov 2014

Perlukah Makanan Tambahan / Supplement

Walau apa pun yang korang makan untuk breakfast,lunch dan dinner, jangan abaikan makanan tambahan. Sebab TAK SEMUA ZAT dari makanan2 yang kita ambil setiap hari dapat DISERAP dengan optimum. Kerap demam pun antara sebab zat tak dapat diserap kerana sel 'kurang sihat'.




Sebab tu pentingnya makanan tambahan. Ia MENAMPUNG kekurangan nutrisi dari makanan harian. Dan yang lebih penting, ia membantu menghasilkan SEL YANG LEBIH SIHAT untuk menyerap nutrisi dan seterusnya MELINDUNGI sel.

Bila sel dah 'sihat', dah 'CANTIK', haa baru lah zat senang DISERAP. Barulah macam2 kesan best2 dapat. Tapi kena DISIPLIN ambil makanan tambahan kerana sel memerlukan masa ANTARA 90-120HARI untuk betul2 'sihat'.Kalau lagi teruk keadaan sel,haa lagi laaaama SEL AMBIL MASA untuk sihat. Sebab tu kesan makanan tambahan berbeza pada setiap orang.

Fakta: Omega Guard kaya dengan Omega-3.OMEGA-3 adalah asid lemak yang diperlukan tapi TIDAK BOLEH DIHASILKAN oleh badan.ESP adalah protein yang mengandungi 9 jenis ASID AMINO PERLU yang tidak dapat dibina oleh tubuh badan.



notakaki:Dr Jamie kata, wanita ni dalam banyak2 vitamin, jangan skip ambil protin dan Omega... Lama2 baru tahu ESP dan Omega tu saaaangatttlaaah berhargaaaaa..kesannya lebih dari sekadar cantik. Sebab tu Hana rasa bersalah KALAU TAK SHARE info ini dengan anda semua yang Hana sayang.

p/s: Sempena promosi beli 6 percuma 1 ataupun promosi twin pack beli 2 diskaun 5% anda boleh membuat pilihan. Nak lebih jimat, daftar jadi ahli dan dapat diskaun 20% lagi sambil dapat cash bonus walaupun hanya makan sendiri.



4 comments:

Kakzakie Purvit said...

Jadi ahli lagi bagus senang boleh beli murah dan boleh tolong membelikan buat kawan/keluarga juga..

Unknown said...

bila makin berusia.. memang kena rajin amik supplement kan~

Salam kenal dr saya~

Hana Syed said...

betul kak zakie pilihan bijak..

Hana Syed said...

betul2.. salam perkenalan nafira..

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno