Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

2 Dec 2014

Promosi berganda Vitamin C dan Vitamin EV

Promosi Berganda

Assalamualaikum, cepat masa berlalu dah masuk bulan Disember rupanya. Semalam sibuk lupa nak update blog.

Namun secara ringkas Hana nak kongsi sempena year end sale (YES) shaklee juga menawarkan promosi berganda iaitu Sustain release Vitamin C plus dan Vitamin E Complex with selenium dan grape seed.

Vitamin C antara hot produk dari dulu. Sehinggakan penah satu masa dulu orang repack dan jual secara online dengan mengatakan vitamin c organik. Sehingga shaklee sendiri kentandusan setahun ketiadaan vitamin c ini.

Kini yang belum pernah cuba boleh amik peluang untuk mencuba. Hana jamin sangat berbaloi hanya rm92.50 tu belum diskaun untuk 180biji sustain release lagi. Cari la kat luar memang tak dapat harga macam gini. Kalau lepas diskaun lagi korang teruja.


Untuk melihat kebaikan vitamin C boleh terjah di sini.

Vitamin E complex dirumuskan dengan selenium dan ekstrak biji anggur. Kena tahu ye ambil vitamin E mesti ambil selenium sekali untuk penyerapan berkesan. kalau korang cek kat luar Vitamin E, selenium dan grape seed ni dijual secara asing. So kat sini dah jimat dan sekali telan je. Kenapa vitamin E kena ambil dengan selenium boleh lihat di sini. Harga runcit RM146. Tapi beli bulan ini harga je di bundar ke angka paling rendah.

Beli 2 dapat murah lagi sehingga rm30.

Maaf tak dapat nak reveal harga yang boleh ditawarkan sebab itu syarat syarikat. Tapi Hana jamin once you all oder dengan Hana akan bagi harga adik beradik punya dengan servis tiptop. Dah off course konsultasi percuma.


Hana Syed
Independent Shaklee Distributor
Shaklee ID: 852746
Contact: 012 649 3489


6 comments:

Myra Jay said...

Love Vitamin C too :D

Cik Lily Putih said...

bagus jugak ni ek

FarahFerraDotCom said...

farah mmg dok consume dua2 produk nie...=D

Hana Syed said...

InshaAllah bagus. Kalau x bagus Hana tak kongsi

Hana Syed said...

bagus farah.. teruskan!

dear anies said...

terlajak murah ni ;-)

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno