Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

22 Jun 2015

Testimoni Vitamin C Shaklee

Assalamualaikum semua, hari ini Hana nak kongsi hasil testimoni penguna tegar Vitamin C Shaklee, iaitu SID sendiri.

Testimoni yang dipaparkan adalah hasil perbincangan kami dalam group. Namapun pengedar shaklee sudah pastinya kami terlebih dahulu terkesan dengan Vitamin C dan Vitamin E shaklee sebelum berkongsi dengan pengguna di luar sana.

Ini kisah benar tau. You all boleh click nama-nama itu utk pengesahan. Mari kita lihat apa kata warga Jutawan..

Perkongsian warga Jutawan


  • Liana Jiha Vitamin C membantu melegakan tekak yang sakit & gatal, flu, batuk serta demam dengan berkesan. Saya tingkatkan pengambilan 3 tablet pagi & 3 tablet malam. Syukur, memang serasi.
  • Nur Fariza Vit C antara product terawal saya consume...kebetulan tgh stress bekerja...bila nak demam, telan 2 3 biji...esok bgn badan sihat, berlarutan mcm tu sehingga seminggu. Rasa macam magic plak...haha
  • Jue Rahman Vitamin E buatkan kulit saya tak kering..kalau gores kat lengan dh xde kesan putih dh.. 2mgg sekali, sy buat masker + yogurt..best
  • TwentyFirst Century Mommas Assalamualaikum wbr semua, Sarah nak share pengalaman semasa Sarah mengalami Impetigo, sejenis primary skin infection. Muka rasa pedih-pedih dan bahagian pipi gatal-gatal. Alhamdullah selepas mengguna Shakee Vivix, Basic H, Herbal Blend Cream dan of course Shaklee Vitamin C dan Vitamin E membantu for 'speedy recovery and healing of unwanted scars' 
    grin emoticon
     Awesome nya Shaklee Vitamin C dan Vitamin E
  • Liza Afiq Vitamin C - kulit x kering, alhamdulilah...good bye batuk & selsema.
  • Norhana Marsom Parut operation dulu tak hitammmm..merah2 je..hehe confident je bila dgn suami..e'eh..esp vit c dan e terbaikkkk..
  • Zalmin Zakaria Bila cite pasal consume Vit C & E ni Mmg Mak Yang teruja sbb hasilnya Mmg jelas & nyata. Parut jerawat Dah makin pudar & jeragat pun Dah kurang. Mmg tak pernah miss setiap hari.
  • Norhana Marsom nampak lebih fresh mak yang..muda remajaaaa...
  • Puan Nanie Vitamin c memang produk fav saya.. first produk yang saya guna dan jatuh cinta.. sangat bagus untuk kulit.. tk kering2 dah kat muka demam n selsema pun jrg skli dapat.. memang best.. ..
  • Fawiza Md Sawi Saya mengambil vit sejak 2013. Alhamdulillah sejak pengambilan vit c saya dapati perubahan pd diri dimana xbatuk atau selsema bila musim org lain batuk2/selsema. Dan yang paling best..bila org lain selsema saya sedekahkan 3@4bj terus...xperlu lagi nk ambik panadol atau apa2. Alhamdulillah.
  • Rosyawati Mohamad Vitamin C saya yg pertama sejak Dec 2013.Mmg terbaik. kulit dah x kering lg. Kulit muka nampak bersih, licin/ halus & lembab. Bonus buat saya yg X suka guna alat solek, mmg awesome. Muke berseri gitu. Demam, selsema & batuk dah jarang. Alhamdulillah.
  • Diana Hassan Saya ada masalah eczema yg teruk di jari tangan & kaki sejak sekolah sampai dpt rawatan di Pakar Kulit. Tiap2 bulan ambil ubat sapu & mkn untuk redakan gatal. Nak makan pun pakai sudu sebab pedih. Lepas tu malas dah nak ambil ubat sebab sama jer. Ecze...See More
  • Nana Comel Alhamdulillah sejak amik vit c dan vit e jarang selsema atau batuk..kulit cerah jarang ade jerawat..parut mula pudar dan paling best pori2 mengecil��
  • Bazlia Amoza Bagi saya vitamin C ni selain kuatkan imun badan ( sebab saya full bf so body kena sihat sentiasa ) , dia juga buat kulit kita lebih sihat. Parut2 lama pun semakin pudar..tapi kena konsisten lah bukan habis sebotol terus stop 
    wink emoticon
     . Vitamin E pula saya suka jadikan masker muka dan sapu di luka2 nanti darah cepat stop, luka cepat kering dan less parut compare kalau tak sapu vitamin e.
  • Fatirah Mohamad Kasim Saya makan vit c konsisten..mmg demam payah nak singgah. Dapat rasa kulit wajah lebih pinkish macam da pakai blusher kat pipi.hihi.

    Konsisten makan vitamin e..kulit makin flawless dan paling best kalo g berjemur kat pantai..kulit takde sunburn....See More
  • Nurul Aula A'Akif Fadzil Vitamin C adalah vitamin pertama saya cuba bersama vitalea dan B-complex. Rasa biasa jer. Sebab tak paham kan. Lepas tambah ESP. Rasa mulus sangat. Bila add on collagen+C impak sangat hebat kulit kemerah merahan. Dan kulit over all sangat licin.

    Vitam...See More
  • Amalina Hussain Saya dan suami makan Vitamin C sejak tahun lepas. Biasa sebelum ni, suami saya memang mudah sangat kena demam dan selsema. Tapi alhamdulillah sejak mengamalkan Vitamin C Shaklee ni, dia dah jarang sangat sangat kena demam/selsema. Jarang sangat-sangat....See More
  • Lia UmmiIrfan I dah consume Vitamin C 4 tahun. Vitamin C Shaklee memang bestt.. demam, selsema susah nak dapat.. kalau kena pun cepat recover. Satu lagi saya noticed, kulit susah nak kuar jerawat, jadi putih bersih .. 

    Masa first time consume Vitamin E tahun 2011. ...See More
  • Hana Syed Yang paling terkesan pengambilan vitamin c mengurangkan selsema pada waktu pagi akibat resdung. Kalau baru nak selsema telan 4 biji sr vitamin c inshaAllah selsema terus lenyap. 

    Saya pantang jumpa org selsema or bersin terus hulur vitamin c. Bila selsema tak selesakan. Kesian kat org tu dan kita juga x boleh fokus buat kerja.
  • Che Ku Seeha Saya da amal vitamin c sejak melahirkan anak pertama .Masa tu saya mmg ambik set hamil dan dlm tu ader include sekali.yang bestnyer vitamin c nie tahan lama sampai 6bulan dan bagus sgt recover time selsema.
  • Jaja Hamzah Saya ��
    Lama dah consumed vitamin c ngan e ni since 2010 ...
    Result?...See More
  • Aishah Nin Apa yg saya perasan bile consume vit c kulit muks lbih fresh dan tak berminyak. Sehari miss mkn vit c rasa muke serabai sgt...haha
    June 2 at 3:45pm · Like                                                                                                     


Tak rugi amalkan Vitamin C Shaklee ni sebab ia menggunkan teknologi sustain release dan mengandungi bioflavonoids utk keberkesanan pengambilan vitamin C.

Promosi bulan ini boleh rujuk sini.



2 comments:

dorsett pink said...

saya pun guna vitamin c ni.. Alhamdulillah kesihatan makin bagus lepas makan vit c ni

Papaglamz said...

Mengamalkan vitamin C sememangnya perlu sebab keperluanya dlm nutrisi seharian kita kan?

Hot post - Telekung Reehans Pilihan Muslimah Ketika Solat

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno