Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

4 Apr 2013

Kisahnye si PANADOL

Sejak akhir-akhir ni keluar balik rumour yang panadol sangat merbahaya. Sebenarnya ini cerita lama yang diungkit kembali. Rumours ini tersebar dengan meluas di FB. Macam kisah vitamin c tidak boleh di ambil bersama seafood. Rujuk kat sini.

Biasalah orang Malaysia ni cepat melatah. Tanpa soal siasat terus klik share and habis semua org takut. dah takut tu pegila siasat. Siasat di google pun dah cukup. Kumpulkan maklumat yang ada then baru la nilai.

So setelah saya membuat carian ini adalah jawapan terbaik. Seorang mamat ni kumpulkan apa yang kawan-kawan dia kata pasal panadol ni. Pastu korang boleh buat kesimpulan sendiri. Nah baca nih...

Bagi hana senang je. Korang suka korang amik la. Macam hana memang seboleh-bolehnya taknak ambil panadol sebab ianya drug. Tu je bkn sbb side affect all those they say about it. Hana suka benda yang natural. Jika kita ambil apa skali pun kalau secara berlebihan memang la ianya memudaratkan.

Allah tidak menjadikan sesuatu itu dengan sia-sia. Sama macam kes soya juga. Okeyla the rest its up to you. For me i choose nutriferon because its safe and naturally. Option lain bagi panadol.. hehe

Sementara bulan ni tengah promosi meh la cuba. Kalau tak cuba tak tau kan kan kan..hehe


Meh dapatkan dengan harga yang berbaloi.. kalau nak share pun no probs..

With lots of love


Hana Syed
Shaklee ID: 852746
Whatsapp: 012 649 3489
Email: hanasy8@icloud.com |



No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno