Text Widget

Perhatian:
Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit. Semua paparan adalah berdasarkan pengalaman penulis sendiri dan pengguna shaklee.

12 Jun 2015

Vitamin C untuk pengidap Gastrik

Berita baik untuk pengidap Gastrik
Diekstrak dari jagung

Biasa bila sebut vitamin C kita akan terbayang buah oren. Tapi vitamin c shaklee dari ekstrak jagung. Vitamin C Shaklee di ekstrak daripada jagung. So bermakna tahap keasidannya adalah rendah berbanding vitamin C jenama lain yang diperbuat dari oren atau anggur.


Maka bagi yang ada masalah GASTRIK jangan risau. Vitamin C ini tidak akan menyebabkan anda gastrik.




Vitamin C dengan Teknologi Sustain Release

Namun sebiji vitamin C bersamaan dengan 7 setengah biji oren. Satu tablet SR-Vitamin C berupaya membebaskan Vitamin C dalam badan setiap jam selama 5 jam dengan teknologi sustain release. Maka setiap jam seumpama memakan 1 setengah biji oren.

Vitamin C Shaklee di ekstrak daripada jagung. So bermakna tahap keasidannya adalah rendah berbanding vitamin C jenama lain yang diperbuat dari oren atau anggur.

Maka bagi yang ada masalah GASTRIK jangan risau. Vitamin C ini tidak akan menyebabkan anda gastrik.


Pheww nak telan oren masam sebiji boleh lagi kalau banyak memang tidak la. Kalau orang tahan masam ok la kot. Masam dia je dah boleh menyebabkan perut memulas..

Vitamin C kami tidak akan menyebabkan perut anda merana. Sangat sesuai untuk orang gastrik. Yang tak gastrik boleh ambil semasa perut kosong. Tiada masalah.

Miliki sr-vitamin C dengan harga serendah RM84. Boleh rujuk di sini






No comments:

© Copyright 2014 Reserved to Supplement For Better Life l Design by DayangDeno